Din handlevogn er tom

Levering og retur

Levering og retur

Priser:

Frakt kommer alltid i tillegg hvis ikke annet er avtalt!

Alle priser er inkl. moms. Vi tar forbehold om feil og prisendringer. Alle priser er oppgitt uten frakt, dvs frakt kommer i tillegg.  Vi sender våre produkter med Norgespakke inkludert forsikring og sporing.  Norgespakke koster per Juni 2015, kr.155.-

Om du bestiller flere ting på en gang veier vi alt og gir deg fraktpris.  Norgespakke brukes på vekt inntil 10 kg, 15 kg og over.

Levering:

Vanligvis sendes bestillingen innen 2-4 dager. Vi gir beskjed om bestilt produkt ikke er lagervare, noe som kan forekomme. Det er kunder som ønsker å bestille over telefon. Derfor kan det skje at antall varer til tider ikke stemmer med hva som står på siden.

Betaling:

Betaling er enten kontant ved henting, forskudd eller postoppkrav.  Firma , skoler eller annet Offentlig får tilsendt faktura.

Uavhentede varer:

Har du bestilt en vare men ikke hentet den, anses dette som et brudd på avtale, omkostninger påløper med kr.200.- (pluss frakt begge veier) som skal dekke frakt og andre utgifter.

Garantier:

Der kunden er en forbruker gjelder garanti på alle produkter ihht. til Forbrukerkjøpsloven. Ved alle andre kundeforhold gjelder produktleverandørens garantier (1-5 år avhengig av produkt).

Angrefrist:

Angrefristen gjelder kun der kunden er en forbruker. Kunden har 14 dagers angrefrist ihht Angrefristloven etter at kunden mottok/hentet varen. Angrefristloven og informasjon om angrefristen vil være vedlagt varen når kunden mottar den. Avbestillingen skal skje skriftlig, og helst ved bruk av vedlagt skjema. Det holder at avbestillingen er postlagt/poststemplett innen 14 dager. Varen skal returneres i egnet forpakning, helst slik kunden mottok den. Hvis varen er skadet, åpnet og brukt, eller returnert i ikke egnet forpakning vil retten til angrerett bortfalle. 20 prosent fratrekk på innbetalt beløp samt frakt en vei.

Reklamasjon:

Kunden skal reklamere til selger innen rimelig tid etter at han oppdaget mangelen/feilen. Ved reklamasjon skal kunden kontakte SE Services - Nettbutikken Sportsradar - før varen sendes inn. Mottatt vare uten feilbeskrivelse vil bli returnert. Varen skal returneres i egnet forpakning, og helst slik du mottok den. Hvis varen er sendt i ikke egnet forpakning kan retten til reklamasjon bortfalle. Skulle innsendt vare vise seg å ikke være defekt vil kunden belastes for både porto og arbeidstimer.  (Pr. juni 2015, kr.650.- inkl mva)

  • SE Services,
  • Hetlevikåsen 80,
  • 5173 Loddefjord (Kun Kontor adresse)

Org.nr. 987278773 MVA - post (krøllalfa) seservices.no

Tilbake